Sunday, February 14, 2010

noutati dupa o luna de stres

da, stresul cel mare a trecut. am avut niste alcool sa marcam evenimentul vineri seara-noapte.

acuma dupa ce in sfarsit am timp sa imi tai unghiile acasa :)...am ajuns la concluzia ca trebe sa ma mut din luxembourg. din fericire ortodontul meu ma va elibera din aparat, deci o sa vizitez luxembourgul doar pt nostalgii.



daca as fi avut timp acuma o saptamana sa scriu ceva pe blog, singurul mesaj ar fi fost ca nu vreau decat sa dorm :)...acuma cand nevoile primare, aka somn, is realizate, intervin alte nevoi.



ca si motive de bucurie, marti am sa imi cer concediu o luna pentru Mai. o sa merg in tara cu masina, road trip prin europa centrala si de vest, spre nunta lui varutz. ieri mireasa isi lua rochie :) - Ramo si Deia o asistau...deci ne precipitam deja...:).

trebe sa imi fac si eu ceva cu parul ala, vorba lui Buni :).

comentarii cu Adina pe facebook, uitasem ca are link la blog si probabil citeste :)...in orice caz, nu m-as mira sa-mi fi pierdut toti cititorii in perioada asta de pauza totala de scris. dupa cum se vede din articolul asta, nici sa scriu nu mai stiu.

nu mai stiu daca am dat vesti ce si cum despre state sau despre alte lucruri care s-au intamplat intre timp. asa: am fost in state, mi-o placut, chestie care m-o luat prin surprindere. l-am redescoperit pe Vali...chestie care iara m-o luat prin surprindere. aproape m-am hotarat sa merg la master/MBA etc la on ivy league school dupa ce m-am preumblat prin tuneluriel subterane de la Harvard impreuna cu Bogdan. am fost cu Maria la ocean...am fost in library of congress din washington...ce am mai facut?? m-am dat cu Ferry in NY spre Staten Island...am mancat cina cu un chef italian...am asteptat la bar 15 minute cu un pahar de martini sa ni se elibereze masa in Uptown ...:) si, mai ales, am vazut dinozaurii si m-am bucurat ca un copil. am fost la cocertul de anul nou la Avery Hall...minunat :)...nu ma pot decide daca vreau inapoi la scoala sau nu...

am o suta de carti de citit (ca, deh!, mi-am luat e-reader, si acuma, pe langa cele 50 de carti clasice mai am si 50 de carti in format electronic).

M-am amuzat teribil la Sherlock Holmes-primul film si acuma citesc toate cartile despre el...:).

O sa inceapa stresul cu pregatirea pt CFA 2, acuma ca is FRM deja :)...si asta o sa fie ultima certificare dupa care o sa alerg. Cred ca acuma chiar alerg dupa ea din inertie, pt ca nu imi place sa nu termin ce incep...dar in rest, nu mai are nici un haz, CFA e ingrozitor de plictisitor comparativ cu FRM...:). Cand deschid cartile alea ma apuca un cascaaaaat...aaa...ma apuca un cascat numai cand ma gandesc la ele. o sa fie destul de dur in mai :), dar Buni ma asteapta cu nerabdare acasa, sa ma indoape cu gogosi :)...

Ma gandesc serios sa imi planific in cele din urma o excursie in Peru pt toamna asta...si-asa am vreo 10 saptamani de concediu de la cat overtime am facut anul asta :)...

No comments: