Sunday, October 19, 2008

diverse

Ce mai faci Cris?
Pipi!

Asta e un final absolut genial pentru o saptamana de poveste. La 21.40 cand am intrat in casa (duminica seara), am gasit in usa urmatorul bilet : call me asap XXXXXXXX c. C***** (my landlord)…am sunat, evident, discutia urmatoare:
Scuza-ma, nu am vazut biletelul, am plecat toti 3 la film, abia acum am revenit….a, pai madam XXXX (vecina de sub noi), m-a sunat ca este o scurgere si am venit in 10 minute si am batut la usa si ea mi-a spus ca sunteti acasa, si apoi am folosit cheia mea si am intrat (??), (paranteza: pana aici toate bune, am facut curat vineri, deci nu era casa cu susu-n jos, ca de obicei…dar tot era apa-n baie, ca facusem dusch si fugisem la film, n-am apucat sa dau cu mopu, ca n’asteptam proprietara). Am intrat si era plin de apa in baie pe jos…pai apa aia nu avea cum sa curga la etajul inferior era doar apa care o curs cand am coborat eu din dusch. Atat de putina era. Si totusi era plin de apa. Dar apa aia nu avea cum sa curga la etajul de jos, ca nu era destula ca sa curga, in primul rand. Nu ne intelegem, sa vin sa mai vad o data. Acuma, sunt acasa, nu ma deranjeaza. Nu, e tarziu vin maine, cam pe la ce ora? Pai eu ajung la 10 jumate acasa, sau poate si mai tarziu...dar poate e Cris, asa pe la 8 jumate...oki, deci vin maine sa vad. Nici o problema.

Asa o sa-i spunem si de caloriferul din camera mea care nu merge deloc, deci eu locuiesc actualmente intr-un ghetzar si ii spunem si de spoturile de sus, de care ii spunem de 4 luni!!!
Si mai ales apa aia care e peste tot cand fac eu dusch. Poate ar trebui sa nu mai fac dusch deloc, se pare ca apa este pe terminate pe planeta, norocu nostru ca se mai topeste calota glaciara...da asa cel putim vom putea mere cu su’marinu la polu nord...in fine.

Imediat dupa discutia cu C*****, suna telefonu, eu credeam ca se razgandise, dar era Arcadia. Eram putin nedumerita, avand in vedere ora ...raspund. Arcadia si Alexandru tocmai fusesera la un concert de jazz si formatia respectiva vine in 2 zile in Dudelange, unde altundeva?? Si s-au gandit ei sa mergem si noi sa-i vedem pe jazzmani...ii gugaluiesc maine si poate dau si niste telefoane sa vedem daca or mai fi bilete, daca nu, incercam fara, ca dor’ suntem romani...pentru ca mi s-o parut un gest foarte foarte dragutz, m-am gandit sa le raspund cu o amabilitate si sa le recomand filmul pe care l-am vazut in seara asta cu roomies (Cris si Benoit). De fapt, varianta oficiala este ca Benoit ne-o scos pe noi fetele la un film, suspans, foarte fain. Nu m’asteptam deloc din partea lu’ Benoit sa ne duca la un film care sa imi si placa:), dar de data asta le-o cam nimerit :). Filmul se numeste Appaloosa si o rulat in Lux in cadrul unui gen de festival. Cred ca ii unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut in ultima vreme, si musai sa-mi iau dividiul (sau sa ii rog pe Rares sau Sorin sa-l downloadeze de pe disi:) ). Am avut un ranjet pe fata de la o ureche la cealalta pe toata durata filmului (este un western), cu Ed Harris, Jeremy Irons, Viggo Mortensen, Renée Zellweger. Viggo Mortensen chiar are voce, sau cel putin in rolul asta nu pare a nu avea voce, iar Renée Zellweger este incredibil de urata. Una peste alta, un film la care merita sa te uiti. Personajul lui RZ era un fel de antierou feminin, sau nu stiu cum sa-l denumesc, un fel de femeia visurilor eroului masculin, de fapt o individa care se culca cu oricine apuca, dar nu era vina ei si totul era datorat extremei vulnerabilitati a acestei individe. Genial rolul...:). Imdb says: http://www.imdb.com/title/tt0800308/

Printre altele, saptamana asta mi-am gasit si vocatia: am fost la Dinant la training, de data asta ca trainer. Locul ala imi place la fel de mult cum imi placea si inainte...nici nu ma mir ca e plin de cupluri de pensionari englezi, castelul ala in padure, toamna, cu restaurantul de unde vezi toata padurea in tonuri de maro si galben este de vis...cafelutza la 11 la brunch, ceaiul la 5 in sufragerie...elevii francezi beti mortal (am scapat de ‚duty’ sa-i supravehez in vreo seara, i’am lasat pe baieti sa se ocupe de asta si se pare ca toate serile au sfarsit cu sute de sticle de bere in camera vreunuia dintre ei...am vazut si dovezi fotografice ulterior:) ). Am avut o echipa de frenchies numai pentru mine, si, in ciuda temerilor Evelynei, m-am descurcat binisor cu umorul lor deocheat. M-am atasat chiar prea tare de ei, mai ales avand in vedere ca voi pleca din firma in 2 saptamani. Foarte inteligenti si extrem de ‚pe faza’, destul de greu sa tin pasul cu ei. Cea mai dificila era competitia dintre ei, si singurul mod in care am reusit sa o scot la capat a fost prin a ma chinui in permanenta sa fiu ‚fair’ sau sa ii las pur si simplu pe ei sa isi faca regulile si sa decida...antieroul, in ochii lor, era cel care spunea ‚ eu sunt legea aici, ce spun eu, aia este’ (era unul dintre traineri, erau copiii asa suparati si se simteau asa nedreptatiti...:) ). Mi-am dat seama, printre altele, ca imi place foarte mult de mine:).

Chestii negative: mi-o stricat seara o managera nemtoaica, cu care am intrat in polemici ( ca mai bine meream sa dorm) si chiar daca ne am daspartit prietene, eu tot cu dureri de cap si insomnii am ramas. Am vorbit cu Roxanica la telefon, i-am spus pasul, ea mi-o spus bancu’ ala cu vaca(* cica un taran mere la altu: auzi, ma ioane, vaca ta o avut boala asta, **** (boala de vaca)??, da ma gheorghe, o avut! Si ce i-ai dat? Pai uite i-am dat ****(nume de medicament de vaca) dupa cateva zile vine Gheorghe inapoi la Ioane, pai uite ma Ioane ca i-am dat si eu la vaca mea medicamentu’ ala si vaca mea o murit! Apai ma Gheorghe si a mea o murit! ), in sensu ca si ea face exact la fel (adica intra in polemica, in mod inutil, se supara, se-mpaca, zambeste la final, merge acasa, se supara ca o intrat in polemica, o doare stomacu’, nu poate dormi, se tot gandeste...) deci in final si vaca mea, ca si vaca Roxanei, o murit :)....

M-am pregatit sufleteste sa infrunt persoana care e responsabila de hr la firma la care inca lucrez. Desi au fost discutii peste discutii peste discutii, singura replica a tipei o fost : ‚ ce pacat ca nu poti fi si acolo si aici, asta-i problema in audit’ ( ca eu le spusesem copiiilor mei ca nu pot sa fiu in grupa lor la concurs, ca ma pusesera astia si in juriu).
Una peste alta, am scapat usor, de-abia astept sa ma mut, cu CFA is in aer, ca am invatat foarte putin si si ce am invatat am uitat...iar de maine incep iar zilele de stat la birou...
Dar creca am decis ca vreau sa ma fac profa...:). Mi-ar trebui totusi un aparat din’ala cum avea Darth Vader, ca am nitelus probleme cu volumul la voce :)...

No comments: