Tuesday, October 21, 2008

O CASA DE COSMAR.

in asta traim cu cris si benoit de ceva vreme. prima data au cedat spoturile din sufragerie. acum au inceput sa cedeze si cele din camera mea. apoi a venit randul caloriferului din camera mea. intr-o zi ne-au taiat curentul de tot, si am stat o noapte intreaga pe intuneric, am facut dusch pe intuneric si baia nu are nici macar fereastra. acum a picat curentul, de tot, nu mai aveam deci nici calorifer electric sa ma incalzesc in mansarda. aveam o lumanare, luata cadou pentru cris, am gasit si chibrituri, cu greu. am pus-o in baie ca lumina din baie a cedat de tot, asta a provocat scurt circuitul. in restul casei merge lumina acum, am umblat la panoul electric de jos de la subsol. acum doua zile am inundat-o pe vecina de jos. cris se intreaba pe buna dreptate: de ce noi?? de ce noi??
am decis sa vedem cum facem sa avem o menajera pentru ca nici una dintre noi nu mai vrea sa frece prin baie in aburi de detergenti, iar benoit oricum nu stie ce e ala domestos.
frigiderul inca nu a cedat, dar ma astept sa o faca din clipa in clipa. nu mai conteaza ca nu am usa sau ca nu am dulap unde imi pot agata hainele.

important e sa reusesc sa parcurg materia la CFA, ca deja intru in panica. nu ma pot ingrijora de atatea lucruri in acelasi timp, pana si eu, campionul stresului, cedez in cele din urma. in seara asta, cand se stresa cris sa repare lumina, eu radeam in continuu si nu ma puteam opri.

No comments: