Sunday, December 14, 2008

bullet points cu ce mai fac

Ma gandeam sa scriu ceva rapid inainte sa plec la Sibiu.
Aaasa. Ultima daca cand am scris mergeam la Frankfurt. Dupa ce am facut un drum de 2 ore jumate in 5 ore, vineri seara, pentru ca: accident pe autostrada, ploaie cum n-am vazut de mult, drum in constructie, autostrada aproape deloc, padure, noaptea, curbe, etc, aglomeratie, etc, m-am bagat cu masina in zid la hotelul unde am stat. Am plans 30 de minute cu Cristina si Roxana la telefon, apoi m-am dus in camera, am luat niste algocalmin, am dormit, apoi am mers la examen. Am petrecut toata ziua cu noul 'coleg de banca' :), am raspuns la intrebari si cand nu am mai stiut ce sa raspund, am inceput s ama gandesc la masina:). Miercuri am avut celalalt examen, si de atunci sunt la client pana pe la 8-9 seara... Vineri party si sambata toata ziua cu fetele la shopping, prin Franta. Apoi azi am fost la patinoar si m-am intors la munca. Adica acuma lucrez :).
Plec acasa pe 26, e prima data in 26 de ani ca nu merg exact de Craciun la Sebes, centrum mundi.
Vreau sa ajung in Bucuresti la Carturesti sa-mi cumpar carti si...vreau sa imi vad familia pentru ca mi-i foarte foarte dor de toti.

No comments: