Monday, December 1, 2008

Ce mai fac...in general :)

Ce sa fac? Invat :)...sau incerc sa invat. Mi se face un somn teribil cand trebuie sa citesc pentru CFA. Si nu mi se pare greu, dar cred ca incep sa nu mai am rabdare...si is prea multe formule de retinut. Ma distram aseara observand stilul de invatat. Acuma 6 luni, cand am inceput sa citesc, eram constiincioasa, conspectam tot, ma gandeam. Ieri si alaltaieri scanam cate 500 de pagini pe zi, incercand sa retin cat mai mult, ca-n rest...asta e. Am chiulit de la training sa pot sa termin ce mai am de facut pe la client, ca joi si vineri in mod cert raman acasa sa invat, asa nu se mai poate...De-abia astept sa vina duminica, sa fi terminat cu examenul. Ma rog, mai am unul de ACCA pe 10, dar e mult mai lejer...Duminica viitoare pot sa ma relaxez. Am obosit sa-mi tot pun viata in paranteza, nu ma mai pot bucura de nimica la ce nivel de stres am, ca ma simt tot timpul vinovata si ca pierd timpul...Eram o lenesa, o aeriana, imi placea sa pierd vremea si sa ma bucur de toate chestiile din jur...unde or disparut chestiile astea?...

Pe 26 am zbor la Sebes (tot prin Munchen)...ma rog, Sebes, centrum mundi:). De fapt avionul merge la Sibiu, dar e cam tot aia :). Mi-i dor de casa si de toata lumea, ieri iim zicea Deia ca or fost toti 'copiii' acasa, 'gradinita', cum zice unchiu, toti de la 21 in sus :)...Buni nu ma mai suna, ca iara face economie :), si se bucura de numa ca merg acasa...Ma tenteaza sa dau o tura si prin Bucuresti...si ma preocupa faptul ca nu am numarul lui Gruia sa ii spun La multi ani :).

No comments: