Thursday, March 19, 2009

confuza in privinta a ceea ce e necesar / suficient

De la Tonel, o chestie pe liternet:

http://atelier.liternet.ro/articol/7297/Tudor-Chirila/Scrisoare-catre-liceeni.html

e putin cam exaltata pentru gustul meu (si eu chiar sunt o exaltata!) dar imi place (pentru ca sunt o exaltata!)...

nu stiu, nu mai prea dorm bine ca ma streseaza niste chestii, ma trezesc la 6 sa invat si in loc sa invat, lucrez. munca imi mananca prea mult din timp si nu mai reusesc sa spun stop. cred ca trebuie sa-mi gasesc un factor de exhilibru.
ieri seara am citit a 2a oara in 2 luni jurnalul de la tescani al lui andrei plesu.

sunt confuza in ultima vreme: nu-mi dau seama ce efort e necesar...suficient. cred ca uneori fac mai mult, alteori mult mai putin. nu reusesc sa-mi gasesc un echilibru nici in munca si nici in afara ei...sunt prea debusolata.

cred ca va trebui sa ma opresc in curand sa ma gandesc daca am vreun scop sau daca sunt fericita sa fiu inca in deriva...

pentru de de fapt nu sunt nefericita. dar incepe sa ma bantuie un simt al urgentei ...



no, gata, ca merg sa fac o selectie.

No comments: