Wednesday, March 25, 2009

gloomy

nu stiu exact cu ce sa incep. una din zilele alea de numarat bani sau facut copii. o-nceput cu ninsoare spre ploaie si o continuat cu ploaie. imi vine sa ma tarasc in pat si sa dorm. is obosita si pielea ii obosita. sper ca nu ma paste o noua raceala dupa incursiunea romantica prin ploaie cu Gruia in cautarea mancarii (desi m-am oferit sa gatesc, ceea ce e o oferta pe care-o fac fiecarui om o data'n viata- exceptie Cris, care trebe sa ma sufere in accesele de gatit tot timpul ...:) ). Intre timp, am stabilit cu Tonel ca va veni de Pasti aici si va fi musafirul lui Miha :)...si vom merge impreuna spre Strasbourg sa ne intalnim cu Arcadia si Tonel: impreuna cu Rox si Vali, adica. Ma bucur foarte tare ca o sa vina toti de ziua mea, mi se pare cea mai faina aniversare de pana acuma, cu oameni din toate colturile lumii veniti sa ma vada :).

intre altele, incerc sa imi fac un program riguros de invatat, pentru ca singura realizare de pana acum pe frontul invatatului la CFA sunt cele 100 pg citite deja.

No comments: