Monday, September 14, 2009

bancul zilei plus 2 idei din weekend

Bancul Zilei: Importanta centurii de siguranta
de V.C. HotNews.ro
Luni, 14 septembrie 2009, 3:31 Life Fun
Politia rutiera la locul accidentului discutand despre importanta purtarii centurii de siguranta: - Uitati-va la acest om care nu a purtat centura: cap rupt, matze pe parbriz, ochi in pomi, fara maini... In schimb, uitati-va la cel care a purtat centura.. parca-i viu!

1. Bud(weiser): merg sa-mi spal hainele, pe masina de spalat a celuilalt apartament, o lada plina ochi cu sticle goale de jumate de Bud(weiser). Ma intrebam daca vecinul meu o reusit performanta dintr'una sau raspandita in mod egal pe parcurusul a 3 saptamani.

3. ieri am dereticat prin casa de zici ca aveam de invatat :). in sensul ca am inceput dimineata devreme si m-am oprit seara tarziu dupa ce am reusit sa golesc si sa reorganizeze continutul tuturor dulapurilor din casa. chestia asta ma apuca foarte rar dar se pare ca ma tine destul de mult. am reusit sa o speriu pe Cris. la finalul zilei eram evident, epuizata, asa ca m-am uitat la televizor la Jon Stewart pe CNN. si tot uitandu-ma am picat peste Lewis Black :)...uitasem de el complet, dar mi-am dat seama ca imi era dor de un nebun din'asta si nici nu'mi dadeam seama...

Bineinteles, am si invatat in weekend. Aproape 2 capitole, dupa ce am sarit peste 3 capitole de statistica. Si cartea pt FRM de Philippe Jorion este complet inutila in anumite capitole (specific pt statistica...): adica baga individul niste formule stupide, nu neaparat greu de retinut. ca de exemplu simte nevoia in permanenta sa introduca integrale pt variabilele continue...ma rog, m-am plictisit asa ca m-am apucat sa citesc despre tot felul de alte instrumente financiare . acolo explicatiile is mai decente si mai usor de digerat...:). nah, in fine, sper sa nu-l pic si pe asta. ca am impresia ca m-am cam obisnuit sa pic examene :)

No comments: