Monday, March 15, 2010

Unmentionables

sau, cum le spune Paula, nementionabilele :)...sunt destule. asa ca am sa ma concentrez pe mentionabile :).

in aceeasi ordine de idei, Warren Buffet ii spune avionului personal "the indefensible" ("neaparabilul"? :) )...cica omul trebe sa se ridice uneori deasupra principiilor sale :)...

m-o apucat un teribil dor de duca...imi vine sa plec din Luxembourg...cred ca asta are de-a face cu incapacitatea mea de a ma lega de ceva sau de cineva :)...mereu calator, tema manifesta:).

am citit ieri niste carti (the sages si myth of the rational market) si mi-or venit iarasi idei de facut phd in economie, la un departament unde lucreaza laureati nobel :). dar mi-e teama ca m-as plictisi si acolo...asa ca deocamdata nu fac decat sa fantazez non stop la vacanta mea de o luna...inca imi place sa cred ca problemele la care nu ma gandesc sunt inexistente :)


deci nu m-am schimbat deloc de cand nu am mai scris... :)

No comments: