Tuesday, October 5, 2010

Primul din Geneva sau cum mi-am gasit apartament plangand

Astazi merg sa vad apartamentul in care am spus ca voi sta in viitorul ff apropiat. Prima reactia la Geneva, locuinta temporara si locul de munca…destul de nefavorabile. De unde sesiuni de plans cu Roxanica pe ymess. Asa ca draguta de ea isi suna toti prietenii sa vada cine o sa aibe grija de mine, si unul dintre prietenii ei imi face turul lacului in wknd-ul trecut.

Prin el, dau peste viitoarea mea colega de camera. Discut cu ea la telefon cu 5 minute inainte sa intre proprietara pe usa ca sa semnez contractul actual. Asa ca ma decid foarte rapid sa risc, si semnez contractul pe o luna unde stau actualmente si decid sa ma mut cu o necunoscuta (care pare foarte de treaba la telefon) in 3 zile in noul apartament. Care noul apartament e intr-o cladire mai veche, in centrul Genevei, aproape de apa si intr-o zona despre care toti colegii mei spuneau ca e foarte faina (chouette).

In rest, masinuta, draga de ea, va fi parcata la universitate, unde colega mea de apartament (Cristina e numele ei, culmea ironiei, nu ?:) ) spunea ca pot parca gratis. Universitatea e cam la vreo 15 minute de mers pe jos, dar pot lasa masin acolo in timpul saptamanii si voi lua autobuzul (20 de minute) sa merg la serviciu, altfel stau si mai bine de o ora in trafic…Ma asteptam ca daca iau apartament in centru voi avea dificultati cu parcarea masinii, dar pe de alta parte, nici alternativa nu imi place. Ma voi bucura de masina in timpul weekendului si chestia asta va fi si mult mult mai ieftina (scumpa al naibii motorina la elvetieni, 85 de franci un plin de vpower diesel)… In alta ordine de idei, mi-am planificat destul de multe weekenduri viitoare si is super incantata.

Trebe sa numar de cate ori m-am mutat anul asta…1, 2, 3, 4, 5, 6-cu asta…destul de multe mutari intr-un an 

Planific sa merg la Praga, Paris, Viena, Munchen, Elvetia evident (Berna, Zurich, Interlaken) in urmatoarele 2 luni, si poate dau si o fuga pana la nasii lui varutz in Franta, in apropiere de Marsilia…

Altfel, ma gandesc ca poate as putea fi fericita in Geneva, daca totul merge bine si ma inteleg cu Cristina si imi place apartamentul…

Lucruri ce nu imi plac (dar despre care stiam din 2008) : soferii genevezi (si transfrontalieri) is complet nebuni de legat…nu-mi prea place in trafic aic, nu e nici politetea luxembourgheza si nici agerimea romaneasca…au luat ce-i mai prost din cele 2 lumi…

No comments: