Thursday, May 1, 2008

Pararaaaam-pam-pam!

Mi-am luat ieri concediu de pe 17 mai, o sa merg inca 2 saptamani la Sebes, sigur cu scopul declarat oficial (si in mod cert cu promisiunea ferma ca asa va fi!) de a invata pentru 2 dintre examenele ACCA. Buni ii foarte incantata.

Maine vreau sa dau o fuga la Bruxelles, la SAS, sa-mi recuperez banii pentru 'denied boardingu' ' din noiembrie anu' trecut si sa merg la shopping:).

Masina...nu stim cand vine, eu sper ca imediat ce vin eu de le Sebes, pe 30, dar ma cam indoiesc.
Examenele sunt pe 3, pe 5 si pe 10. Mi-i foarte frica de alea de pe 5 si de pe 10, ala de pe 3 e advanced audit:), sper sa ma descurc.

Astazi s-o semi-mutat noul nostru coleg de apartament, is curioasa cat rezista. Am gatit o minunata mancare semi-preparata, norocu meu ii ca ii Cris foarte toleranta:)).

Ii astept pe Arcadia si Alexandru sa vina din Paris...Poate dam o fuga pana in Olanda. Ei ar vrea Londra, dar eu nu prea vreau. Nu sunt sigura daca o sa mai vreau Londra, poate da, poate la anu, poate de tot, sau poate niciodata:). Oricum, acum nu.

No comments: