Tuesday, April 29, 2008

Eu, Penelopa

Din seria inregistrarilor cotidiene fara nici o urma de senzational, in a 2a zi de concediu medical ma simt azi ca Penelopa. In asteptarea unui Ulisse, sau in asteptarea mai multor Ulisse.

Arcadia si Alexandru deja pe avion, eu le pregatesc camera, am facut deja aprovizionarea pentru urmatoarele zile, frigiderul meu fiind in general gol. De fapt, gol da plin cu mancare stricata, de nici nu-mi dau seama cand luam atata mancare si de ce naiba nu o mancam. De fapt, de ce nu o mancam stiu, dar de ce o luam si uitam de ea, asta nu-mi pot explica. Tot maine, noul nostru coleg de apartament se muta aici. Sunt curioasa cum vor decurge lucrurile si ce 'clash of civilisations' vom avea in living-bucatarie. Oricum, trebe sa repare o usa, sa ne ajute sa ducem gunoiu (sticle de plastic pe care le reciclez de luni de zile dar pe care de fapt nu stiu unde sa le duc) si sa gaseasca un cablu pentru televizoru' din camera Cristinei. Asta asa, ca remarci misogine :))...A! si sa-mi ia mie masina cand imi vine si sa-mi dea lectii de sofat pro bono:))...de fapt, lista ar putea continua. El, desigur, are alte idei, pijama's parties si sticle de vin;).

Dintre vestile bune, am primit un meil de la asistenta mea preferata de la planning ca o reusit sa mi modifica programul luna viitoare astfel incat as putea sa mi iau concediu 2 saptamani in mai inainte de ACCA, si voi putea merge la Sebes. Trecand peste faptu ca deja biletu de avion Luxembourg Sibiu este exorbitant daca il iei cu 2 saptamani inainte...merita:). Numai sa-mi confirme vacanta si pac!, imi si iau biletu:).

Oualele rosii sunt inca pe-aici, n-am reusit inca sa le dovedim, desi am observat-o pe Cris ca incearca in fiecare seara sa scape de unu. Invatatu sta pe loc de foarte multa vreme, ca ieri am citit tot felu de prostii online (in general ziare).

Ma duc sa mai fac putina curatenie si ordine de ochii soacrei, si apoi ma voi lafai in pat, pentru ca nu se compara nimic cu lenevitu' intr-o zi obisnuita de munca.

No comments: