Wednesday, February 18, 2009

Despre ACCA si alti demoni

sau cum ar spune un coleg, se stie el: 'lauda-ma gura!'.

Asta-i al doilea pe ziua de azi. Dupa o discutie scurta cu Tudor care ma felicita, se lauda singur, o lauda pe Elena si pe inca vre 3 din generatia noastra, se apuca sa imi povesteasca ce s-o-ntamplat dupa bunul obicei price: toti 'absolventii' au fost chemati la o sampanie sa fie felicitati de parteneri. Imi amintesc, inainte sa fi plecat, cu ce pompa mi se parea sarbatorit evenimentul si acum am nostalgii legate de chestiune...Mi-am dat seama ca sunt totusi affiliate impreuna cu primii din generatia noastra, dupa 2 rateuri uriase la taxe...si ma simt bine. De la Tudor, link sa ne vedem online si cred ca o sa fie prima si ultima data cand o sa-mi apara numele in Financial Times. Acuma trebe sa il zapacesc pe Rares sa-mi dea recomandare sa devin membru si sa pot sa imi pun charterholder dupa nume :)...Am crescut mare (???).

Linkul: https://www.acca-business.org/pls/ecommerce/epfpl001.p_results?p_client_type=GRAD&p_start=1320

Si sa-mi amintes sa-mi iau editia asta din FT sa mi-o inramez :).

No comments: