Sunday, April 19, 2009

o treaba de 'mai bine lipsa' ...

ieri ma gandisem la un post amuzant, despre 'cu ciorba prin luxembourg' si 'oua a la zalau'...si azi m-am decis (a cata oara?) ca nu are nici un sens...

azi am avansat cu invatatul ....un numar de pagini. din pacate, numarul tinde la zero...

situatia devine cam disperata...dar apoi, de ce ar conta? parca ma decisesem acum cateva ore ca nu mai are nici un sens.

maine o sa ma trezesc din nou foarte devreme ca sa imi fac temele inainte de prima intalnire de dimineata. chiar daca nu are nici un sens.

cred ca am nevoie de o pauza. si de mult somn, pentru ca incep sa repet niste lucruri in mod inutil...am un atac de idei prostesti in momentul asta. poate ar trebui sa devin alcoolica? sau asta era una dintre ideile alea prostesti?...


vorba lu Rox: is nehotarata, sau poate ca nu?

un lucru e cert: mai am doar 6 pre de somn.

No comments: