Wednesday, May 6, 2009

Noutati

Plec spre casa (cu masina, deci e cazul sa ne si rugam sa ajung intreaga:) ) pe 16 mai. O sa am o 'vacanta' lunga in care am sa invat pentru examen.

De-abia astept.

Se marita Marius :), adica merg la nunta la varu-mio deocamdata la o data nedeterminata (din lipsa locatiei)... Mi-am adus aminte cum il amenintam pe Marius ca o sa-i facem o 'nunta surpriza' exact asa cum faceam si 'petrecerile surpriza' pentru mine :)...

In cele din urma ordinea in familie este respectata, Marius fiind cel mai mare dintre veri si primul care se 'marita'. Anul trecut era cat p'aci sa i-o ia Deiutz inainte :). Intre altele, vara-mea, super stresata, ca i-or venit idei si prietenului ei (evident :) )...

Buni deja o intrat in planuri cu tot felul de chestii logistice si comentariul: 'era si timpul' (ei fiind impreuna de 8 ani! :) ). Vorba lu vara-mea: 'trebe sa faca nunta, ca eu unde imi mai gasesc asa cumnata??' ...O sa ma opresc pe la ei prin Timisoara probabil si o sa plang la Marius sa conduca el pana acasa (ca mi-i frica prin Romania :) )...stiu ca nu rezista cand plang :) hihi...

In rest, mi-i dor si de Roxanitza, incerc acuma sa o conving sa vina pe la mine cat stau acasa, sau incerc sa-mi stabilesc o 'excursie' la Bucuresti...colegii mei de facultate planificau o intalnire 'fin mai debut juin', poate reusesc sa ii vad anul asta, c'apoi cine stie...

Planuri dupa CFA ar fi excursie la Gruia in Londra, si poate imi intalnesc si faimosul var de acolo :)...

Gata, merg sa termin un dosar...

No comments: