Tuesday, May 12, 2009

decizia finala :)

Dupa ce am stat si m-am invartit in jurul cozii timp de 3 luni, duminica seara, dupa o zi epuizanta de planificat 'excursia' la Sebes, mi-am luat bilet de avion Luxembourg-Sibiu (cu oprire la Munchen).

M-am gandit sa scriu asta pentru ca am primit un mesaj de la Tonel care imi spunea ca nu e fezabil sa merg pana in tara 'dintr-una' :)...

Oricum drumul asta nu are haz decat in doi, trei sau mai multi:)...si oboseala e probabil factorul care duce la riscul de accidente. Vroiam sa vad daca pot. Dar cred ca nu merita :). Plus ca is femeie, deci pot sa ma razgandesc (de multe ori:) ).

Partea buna din tot invartitul asta in jurul cozii este ca nu am luat bilet de avion din timp, deci am reusit sa imi extind 'vacanta'.


Is umpicut tristuta ca am vorbit cu Bogdan care imi spunea ca s-au intalnit deja 'cu clasa' ...adevaru-i ca nici eu nu am dat absolut nici un semn in perioada asta (cu muncit pana la 3 a.m.).

I-am promis Roxanicii ca o sa merg la Bucuresti intr-o zi sa mergem hai hui pe strazi...
Is asa intr-o stare de nici nu ma pot bucura de mersul acasa...adica nu-mi mai este dor (ieri imi era). Nu stiu exact ce vreau, chestie care ma infurie, pentru ca in general stiu foarte bine ce vreau, cand si cum. Sa nu stiu ce vreau e foarte foarte greu de suportat pentru mine. Poate e doar astenia de primavara. Sau o doar revolta subconstientului la cantitatea de chestii de invatat (inca sunt la jumatatea materiei, cu 3 saptamani jumate inainte de examen).

Printre altele, sa nu uit sa-mi refac pasaportul (care expira)...
Afara ploua...toata lumea e deprimata pe-aici prin birou...nici macar nu mi-i foame (chestie foarte foarte bizara, pentru ca in general mananc in continuu :) ).

Gata, ma duc sa mai citesc putin despre taxe (bleah, poate de fapt toata starea asta se datoreaza cititului la taxe :) ).

No comments: