Wednesday, May 20, 2009

si a fost dimineata a 5a :)

 astazi m-or uitat buni si cu unchiu in casa. ei s-or dus la spring, adica o dus-o unchiu pe buni la primarie...si eu am ramas uitata in pat. ma bazam pe faptul ca aud orice pe-aici si ca o sa-i aud cand pleaca, sau cand vin...si n-am auzit absolut nimica...nici masina, nici poarta...n-am mai dormit asa bine de mult.

ieri noapte m-am uitat pe site la MAI sa vad de pasaport si m-am prins ca-mi trebe poza:)...asa ca m-am decis sa imi fac poza dupa ce imi fac freza ca nu vreau sa arat ca o matura pe un pasaport pe care o sa-l am 10 ani de-aici incolo :)...

acuma merg sa-mi pun niste lapte in cafia, pentru ca mi s-o terminat cafiaua buna si acuma am in cana o cafia oribila pe care nu o pot bea fara sa pun lapte sa-i schimb putin gustul.

astazi am de citit despre economics, equity si fixed income. cel mai placut mod de a-ti petrece vacanta, iupiii! poate asta-i si motivul pentru care mi-am schimbat planurile de a merge in Africa si ma gandesc serios la fiordurile norvegiene :)...sa vedem daca o prostesc si pe roxanitza :) ca i-am promis plaja de data asta:)...

1 comment:

Unknown said...

hahaha, sa vedem daca iti iese :))