Tuesday, April 20, 2010

dinamica regretelor

mi'am dat seama de ceva.
regret tot timpul ca nu am ceva ce am decis deja ca nu vreau :).

am realizat chestia asta gandindu-ma la vacanta.

de exemplu mie nu-mi placea la mare. asa ca vara trecuta cand m-o convins Roxanitza sa merg la mare, maaama, imi parea super rau chiar inainte sa plec spre aeroport ca de ce nu oi fi ales eu sa merg la munte unde de fapt chiar imi place ....si ce naiba imi trebe mie sa zac pe plaja timp de o saptamana in conditiile in care puteam sa am o vacanta aventuroasa... in cele din urma mi-o placut ff mult si m-am simtit excelent in grecia, dar nah...

apoi vara asta, am decis sa facem road trips, initial cu Ema spre Norvegia, apoi cu Vali in estul europei (polonia, praga, viena, etc :) )....acuma regrete peste regrete: de ce ma stresez cu aventuri si noutati si condus masina cand de fapt puteam sa zac trei saptamani pe plaja la soare si sa citesc niste carti ...:) in timp ce beau pina colada...

sau cand sa merg la Vali de rev...vai, regrete peste regrete: de ce nu oi fi stat eu linistita sa merg acasa la buni ca de obicei.

evident, in toate cazurile regretul este exact in ultimele 2 zile di'nainte de vacanta. ulterior, is super incantata de decizie si de cum imi decurge vancata, dar de fiecare data ma apuca regretele pentru ce am decis sa nu fac :)...e de'a dreptul ridicol :)...dar, nah, asta sunt. regret drumurile pe care nu merg :)...oare oi fi o ciudatenie a naturii, sau asta e specific si altor oameni??

No comments: