Tuesday, April 6, 2010

vise neterminate

mi se intampla o chestie foarte bizara de ceva vreme... ma trezesc fara ceas in fiecare zi intre 6.30 si 7.30, cu 2-3 minute inainte sa sune ceasul. si orice visez, ca la un film, mi se pune deodata un ecran negru dupa care sunt complet treaza.

ma cam enerveaza chestia asta.
am avut o perioada in care nu am visat deloc (se pare ca doar nu imi aminteam, pentru ca de fapt visam tot timpul). dar sa visez si sa mi se termine visul exact cand devine cel mai palpitant...mi se pare complet incorect :). de exemplu azi am visat ca spalam haine...asta ii un vis foarte ciudat, dar tot vroiam sa il termin :).

vesti despre mine: is fara masina. greu, greu. am super super mult de lucru. am intalnit oameni pe care nu i-am vazut de foarte multa vreme...

acuma is deja la client, ma apuc de treaba.

ma tenteaza foarte tare sa merg cu avionul acasa de nunta, mi se pare foarte obositaor sa iau masina...o sa ma decid joi.

in orice caz, trebe sa-mi distribui lucrurile pe la oamenii care au fost suficient de dragutzi sa imi ofere un spatiu de depozitare. printre altii, suprinzator, un manager de la client cu care ma inteleg bine imi zice ca pot oricand sa imi las lucruri si la el in garaj sau in pivnita...m-o surprins, dar m-o si impresionat...e fain ca mai is oameni care spun chestii din-astea chiar daca nu te cunosc bine...


mama lui Cris...imi citeste blogul :). eu lenesha nu am apucat sa ii scriu. sper sa am timp zilele astea....

mi se inchid ochii de somn...nu stiu de ce mi-i tot timpul somn, dar ma trezesc fara ceas.

No comments: