Thursday, April 22, 2010

where death is, I am not

astazi mi-am scos aparatul. am niste dinti extraordinar de ciudati si acuma mai is si sasaita, pentru ca am un fir de otel in spatele dintilor si e lipit cu (superglue??) :) si nu pot forma bine cuvintele, pentru ca nu is obisnuita cu obstacolul asta intre limba si dinti si nu pot enunta foarte bine...dar o sa ma obisnuiesc in cateva zile...si o sa vorbesc la fel de mult :)

citeam (incercam sa termin) staring at the sun (overcoming the terror of death) de irvin yalom...si am dat peste fraza asta. mi se pare geniala. mai ales ca ma jucasem aseara cu Gloria pe facebook...despre faptul ca "in the long term, we are all dead"...
apropo de Gloria, se marita. asta fara nici un apropo la perceptia despre moarte :)...

si inca o chestie geniala. am descoperit tweeter. si mi-am facut cont (din cauza lui Florin). si apoi mi-am clickuit prin meiluri si mi-am trimit 3 (!!) invitatii pe gmail. si cand am venit azi la birou am gasit si 3 invitatii pe adresa de birou...numa prostii fac :)...

in rest, am vrut sa-mi cumpar o carte despre care am citit pe bloomberg (*Uncontrolled risk, de Mark Williams). dar nu e inca disponibila pt kindle. Paula zice ca l-am luat degeaba :)...incep sa ma intreb...:)

No comments: