Wednesday, August 4, 2010

schimbari

Stateam si ma gandeam...devine din ce in ce mai usor sa schimb tara, serviciul, locuinta. In masura in care o faci mai des, devii oarecum imun...Nu mai are impactul ala grozav de la inceput. Mi se parea fenomenal ca plec in Luxembourg. Ultimele ore in price ma simteam de parca ma priveam din afara mea...o experienta foarte bizara, dupa 2 ani de munca...

Acuma, nu stiu. Cred ca incep sa nu ma mai atasez...asta nu e un lucru bun neaparat. Ma gandeam daca asta spune ceva despre caracterul meu :)... puternica sau superficiala? ...sau merg mana in mana?

Mi se flutura destule prin cap in momentul plecarii. cel mai mult regret ca o fac asa, pe nepusa masa. In Romania am avut 4 luni sa ma obisnuiesc cu ideea. Aici am avut exact o saptamana sa ma obisnuiesc...

Cert e ca o sa revin. Cel putin pentru lucrurile lasate in pivnita la Miha si pentru rotile de iarna de la garaj :)...

Adi mi-o facut viamichelin pdf din nagylac-nadlac spre Sebes city...saracul, imi tot explica ce sa fac: sa iau vigneta de la Passau si Nickelsdorf...sa beau redbull:P...si alte sfaturi utile.

De data asta nu mai scap de excursia cu masina. M-am fofilat pana acuma, dar...acuma e musai. Sper sa nu adorm la volan :)...ca am mai patit atipeli din-astea...:)

Nah, sper sa apar online cam pe luni sa va povestesc aventurile...

No comments: