Monday, June 8, 2009

la birou

is la birou. nu ma pot deloc obisnui. mi-am citit lista uriasa de mailuri si in rest am spor zero, n-am citit nimica. as mere la supermarket la pranz ca n-am nimica de mancare...ma rog, mancarea lui Cris :)...dar nu prea mancam aceleasi lucruri (numa de musai).

acuma incercam sa-mi schimb perioada de vacanta si nu prea se poate...in rest, cum am revenit din vacanta, am din nou o lista cu zeci de lucruri de facut (birou+ altele)...

as incerca sa merg la Londra la Gruia in wkndul cu 21 iunie (mai ales ca pe 23 e sarbatoare nationala aici -sau 24?? si as avea 4 zile libere daca imi iau concediu luni). trebe sa vorbesc cu el sa vad daca o fi pe'acolo sau pleaca...

cu Roxana incercam sa negociem perioada de mers la mare...de`abia astept sa ma balacesc in apa :) ca de soare nu mi-i prea drag:)

No comments: