Tuesday, June 2, 2009

ceasul al 12lea

Nu m-am mai conectat de multa vreme. Pentru ca mi se parea ca am lucruri mult mai importante de facut.

In general, nu am prea invatat. Am reusit ( cu greu) sa citesc varianta scurta de cursuri (kaplan), dar nici pe aia nu am terminat-o si examenul e in 4 zile...si marea drama e ca nu reusesc sa fac probleme, ma plictisesc ingrozitor cand trebuie sa fac probleme asa cum vor fi la examen...e ok atata vreme cat invat/citesc ceva nou...dar sa repet...ma plictisesc...

M-as enerva sa nu iau examenul asta, ca am depus atata efort pana acuma si mi s-ar parea degeaba...dar o sa vad daca o sa ma pot aduna sa ma concentrez in ceasul al 12lea si sa depun un efort suficient ca sa si iau examenul...

Acuma mergem cu Buni la spital, apoi voi reveni sa mai citesc ceva. 
Ma infurie umpic ideea ca mi-am petrecut toata vacanta (care inainte parea enorma, dar acuma pare foarte scurta) intr-o combinatie de invatat si nefacut nimica....macar daca as fi renuntat la invatat, sa nu fi facut nimica:), poate ca eram mai incantata...asa ma simt vinovata de 2 ori, cand invat ca nu stau cu Buni mai mult si cand is cu Buni ca nu invat.

Trebe sa-mi gasesc alt hobby ca examenele astea permanente incep sa ma streseze...alte fete au hobby sa se marite...oare ce nu o fi in regula cu mine?? pana si Buni, care nu comenteaza niciodata in legatura cu viata mea amoroasa (inexistenta:) ), s-o apucat sa-mi spuna ca ar trebui sa-mi iau un barbat sa ma incalzeasca in pat noaptea :)...asta o fost superamuzant si toti verii mei s-or distrat, pentru ca e cea mai neasteptata chestie venind de la Buni :))...

Gata, ca e deja tarziu, merg sa fac ceva treaba :).

No comments: