Monday, June 29, 2009

la birou

Mi-am tratat plictiseala facand cumparaturi pe amazon com...mi-am luat niste carti si am platit 34% taxa de livrare (sau ce o fi si aia). Mi se pare cam mult. Nu ca m-as uita la detalii din-astea cand imi trebuie ceva. Si nu-mi trebuiau cartile alea...dar ma plictiseam.

Mi-am dat seama ca in ultima vreme nu-mi mai place nimica. Nu ma mai incanta nimica. E asa de trist...mai ales ca eu is genul de om care ii in permanenta incantat de absolut tot ce vede si de tot ce face...

Roxanitza s-o decis sa nu ma duca la mare...deci va rata oferta unica de a merge cu mine la mare...probabil ca o sa ma apuce din nou mersul la mare peste vreo 7-8 ani, ca vad ca asa e ciclicitatea...:).

Dupa primele impresii (care nu au fost bune, dupa cum remarca Sorin), o inceput sa imi placa Londra. Inca ma gandesc sa ma mut acolo pentru o perioada finita si relativ scurta de timp...

Ma rog, sa nu imi intelegeti remarac de mai sus ca pe un mare entuziasm la adresa orasului :)...e fain ca poti face o gramada de chestii, comparativ cu Luxembourgul...ma enerveaza mersul dintr-o parte in alta care iti ia prea mult timp...ma enerveaza multe lucruri de fapt, dar as vrea sa incerc sa locuiesc acolo...perspectiva de a ma intoarce la scoala nu ma mai atrage, insa. Ar fi prea mult, Londra+intors la scoala :), desi probabil nu ar fi o idee rea sa fac un combo din'asta...

Ce mi-a placut (foarte mult):
- sa stau pe iarba in tot felul de parcuri, la soare si sa ma prajesc ca o soparla
- sa ma plimb prin muzee
- sa intalnesc foarte multi oameni relativ deschisi la a cunoaste alti oameni
- foarte multe magazine cu foarte multe modele de pantofi plus alte lucruri care imi plac
- piata de carte (in primul rand, oferta de carte si in limba engleza)

Ce nu mi-a placut (mi-a displacut foarte tare):
-prea multi oameni (mult prea multi)
-tot felul de indivizi dubiosi (era sa fiu jefuita)
- fetele care fac pipi pe strada
- faptul ca esti cantarit si masurat in functie de hainele (de marca sau nu) pe care le porti si in functie de felul in care arati (de asta nu m-am prins, da' mi s-o spus)

Ce nu mi-ar placea (asa si asa, adica as putea face compromisuri pentru o perioada scurta de timp)
-calitatea vietii (se munceste mai mult timp, se petrece mai mult timp pe mijloacele de transport)
- specific la metrou: oribil de cald (inabusitor), dar asta e poate doar vara
-probabil ca ar trebui sa renunt la masina
-sistemul de suport (nu tu colegi/fosti colegi/prieteni/prietene cu care sa iesi la cina si cafia)
-as rata probabil toata 'experienta Londra' pentru ca eu nu am mai fost de multa vreme in 'modul iesit seara la un suc' ...sau poate nu am avut cu cine :)

Ce mi-ar placea
- sa locuiesc in Londra si sa vina la mine o gramada de prieteni sa ma viziteze si sa le arat ce fain ii (valabil mai ales pentru Radu, mi-ar placea sa faca facultatea in Londra)...
- sa stau intre 1 si 3 ani (max), pentru ca si Bucurestiul incepuse sa ma enerveze foarte tare inainte sa plec (rezulta ca e bine sa termini o treaba inainte sa fie prea tarziu, si acuma imi face placere sa ma intorc in Bucuresti pentru perioade scurte:) )

No comments: