Sunday, June 21, 2009

London, ziua a 2a

Ma plictisesc pentru ca eu m-am trezit de o ora si Gruia nu vrea sa se trezeasca:). Ma gandeam sa o sun pe Miha sa ii povestesc despre pantofii geniali pe care mi i-am cumparat, dar sigur ma bate, pentru ca nu cred sa se fi trezit nici ea. Cum eu functionez dupa ora Luxembourgului, la mine e 11.30 deja.

Ieri o fost o zi obositoare. Era sa fiu jefuita de niste indivizi, la bancomat, pe cand incerca sa-mi scot bani. Nici macar nu am reusit sa apas pe vreo suma ca or apasat ei pe niste butoane si era sa raman fara bani...de fapt, nu stiu inca daca nu am si ramas fara o "tura de bani", dar sper totusi sa nu. Gruia o venit langa mie si or plecat indivizii, dar am ramas cu 200 lire cash cu care nu cred ca am ce sa fac pana plec:)...
Pentru prima data Londra mi se pare mica:), probabil pentru ca Gruia sta in centru, aproape vis-a-vis de British Museum. Adica asta e cam singurul reper pe care mi l-am luat pe aici:), ca mi-i lene. Este-un citat din cslewis: "fetele nu au harti in cap, ca baietii!" "asta pentru ca au altceva in cap!" :)

Sunt fascinata de felul in care conduc oamenii astia masinile:), pe partea gresita si din partea gresita. Mi se pare o provocare si asta e clar pe lista de lucruri de facut, sa conduc masina in Londra. Imi amintesc de Peter si de ce spunea el, ca soferilor europeni le e mult mai greu in afara orasului, unde nu sunt foarte multe masini, pentru ca acolo exista tendinta de a uita si de a te muta pe partea cealalta:).

Cum Gruia sta foarte aproape de faimosul Soho, am fost sa dam niste ture si sa bem ceva in cateva locuri, eu am numarat 4, ceea ce se pare ca nu e foarte mult :). Cultura astora e ca in Luxembourg vineri seara, intr-un pub, intr-un club, apoi alt pub, alt club...eu am remarcat: tipe care fac pipi pe strada, in mod sigur si tipi, da's probabil mai discreti...o gramada de indivizi care vomita, tot pe strada...o gramada de baruri au un fel de portar a carui caracteristica definitorie e ca e mare mare...barurile pe care le am vazut se inchid relativ devreme, unele la 1 altele la 3-4...am intalnit niste americani, prieteni cu prieteni de-ai lui Gruia...era o tipa, personalitate de tip A, care in mod clar il calca pe nervi pe Gruia, deci am plecat de acolo...

Azi noapte mi-o fost si cald si frig, in acelasi timp, poate ca sa compensez robinetele astora care is uneori cu apa cald si apa rece, dar nu pe aceeasi teava:)...

Aseara in timp ce ma gandeam "ce caut eu aici"? :) mi-am dat seama ca nu as putea probabil sa locuiesc aici si sa fiu fericita. Probabil ca as munci foarte mult, as fi platita mai putin, as avea de mers mult pana la client/birou/oriunde, as da o gramada de bani pentru locuinta si toate astea pentru ce??...ca noapte sa pot sa bat barurile in cautarea sensului vietii??? pe care in mod cert l-as gasi in fundul unei sticle de alcool...si in bratele unui individ la fel de "cool"...

Poate pur si simplu faptul ca am crescut 19 ani intr-un oras mic isi spune cuvantul...poate as fi gustat "experienta Londra" altfel acum cativa ani sau in alt context...dar acum am trait toate senzatiile astea in felul in care am trait si contactul cu "vama" acuma 3 ani: foarte detasat si neintelegand nimica...


Ii povesteam ieri lui Gruia ca nu ma mai intereseaza de foarte multa vreme turismul cultural si l-am suparat...ma intereseaza putin turismul antropologic:), dar observatiile astea le pot face absolut oriunde. Nu sunt interesata sa vad nici muzee, nici schimbari de garzi...cel putin o cafia proata in parc si niste prieteni...sau o cafia oriunde si niste prieteni...dar Gruia nu se simte bine decat in multime si schimband des. Eu nu mai am rabdare de din'astea, pur si simplu...ma gandeam aseara ca is o tzara agorafoba...:).

Singura chestie care prezinta un interes cat de mic pentru mine este un alt pelerinaj la harrods, sa-mi caut ceva pentru nunta Adinei care sa se asorteze cu pantofii mei geniali:).

2 comments:

Unknown said...

Asa-i ca-i mai fain Bucurestiul? Sau, cel putin, aici poti gasi "cafia" proasta si prieteni buni ;)).
E luni dimineata si ghici ce vreau? Ai ghicit, vreau la mare!

Uite ceva ce o sa iti placa:
http://www.youtube.com/watch?v=b_g_CAksyPw

marcel said...

rabdarea e o cehst icare se antreneaza ... si eu am probleme la capitolul asta.