Friday, July 3, 2009

despre un tricou vechi

astazi in drum spre masina (ca iara se lucreaza pe strada noastra si trebe sa parchez la un kilometru distanta) mi-am amintit de un tricou vechi, primit de la Mon prin anu' 4 (sau 3??), pe care aveam scris:
'i wish these were brains' :)...

nu stiu de ce m-am gandit fix acuma la el. probabil ca o fost o legatura in subconstient. si stau si ma gandesc si apoi inca 5 minute pe drum in masina imi storceam creierii sa-mi amintesc unde mi-i tricoul:)....si apoi mi-am amintit ca i l-am dat Ancutzai de ziua ei (tricoul era deja second hand si facuse senzatie si printre profii de la ASE si printre sefii de la PwC) si ea l-o dus cu ea in Londra la master...:). mi-o venit sa rad...:), uitasem complet de anii nebuni...:). ieri am povestit cu Ancutza despre bebe:)...ar trebui sa merg sa il vad:)...si sa vad ce efect are bebe asupra lui Bogdan :).

No comments: