Wednesday, July 1, 2009

emisfere :)

stateam si ma gandeam la emisferele cerebrale si la modul in care imi folosesc corpul in golf...cred ca natural is stangace, dar pentru ca am fost obligata de mica sa-mi folosesc dreapta la tot (la mancare, la scris, desenat), mi-am dezvoltat mult mai mult partea dreapta de-a lungul timpului...cand am incercat sa lovesc la golf, dupa cateva incercari toata miscarea mi se parea dubios de nelalocul ei...asa ca am incercat cu stanga si mi se pare la fel de natural. sau de nenatural. si am decis sa nu-mi oblig niciodata copilul/copiii sa foloseasca o mana sau alta in ceea ce fac. nu-s chiar ambidextra, dar is cumplit de confuza :). e dramatic sa obligi pe cineva, mai ales cand e in formare, sa faca niste miscari care nu ii vin natural...si dupa toate ideile astea care mi s-au perindat prin creier asteptand sa sune fabrica de iesit din schimb :), mi-am pus intrebarea daca toata filosofarea de mai sus este efectul acestei pendulari dreapta stanga din corpul meu, care se transmite creierului meu...is curioasa care ii efectul confuziei corpului asupra dezvoltarii legaturilor dintre cele 2 emisfere cerebrale...si concluzia studiului este ca am mai mult de un neuron pentru ca nu is blonda :). norocul meu, ca altfel ce ma faceam :).

No comments: