Sunday, June 6, 2010

superficiala artificiala

am terminat cu un stres mare, examenul de cfa. nu stiu de ce naiba il fac. ma plictiseste ingrozitor. ma plictiseste si ma doare capul cand trebe sa citesc porcariile alea. ma enerveaza ca is asa de intensa cand vine vorba sa termin ceva ce am inceput. as vrea sa fiu umpic mai superficiala. si mai artificiala. cand i-am zis asta, oana mi-o zis de sani. e si ea dusa umpic cu pluta. m-am intalnit cu ea si am intrebat-o ce face si mi-o zis ca e holoangar shef. apoi m-o dus la inghetata. inghetata adevarata, miammiam.

am fost 5 saptamani la Sebes si o fost genial. teoretic, am mers acolo sa invat. practic, am facut foarte multe alte chestii in schimb. am beut cu "copiii" la Shpring la unchiu. si am jucat cruce. si am mancat ciuciuleti culesi de tusa de dimineata. si am mancat cirese. si am urcat pe deal la pruni cu Dei....si am fost la Bucuresti in Carturesti. m-am intalnit cu Roxanica. am iesit la o bere in Sebes City...singurul lucru cert despre vacanta asta e ca o fost mult prea scurta. in rest, parca am trait totul ca prin vis.



in momentul actual, adica incepand de astazi de pe la 10.30 si cel mai probabil pana diseara ma voi muta. din nou. adica ma tot mut. imi aduc lucrurile de pe unde erau imprastiate si le duc in apartamentul care va fi "casa" timp de 2 luni. e ciudat, parca is tot cu viata in paranteza, dintr-un motiv sau altul. trebe sa ma "asez" intr-un fel sau altul la un moment dat, dar cred ca am fost atata vreme "intre" incant nu mai stiu sa ma linistesc. nu mai stiu cum sa o fac. atunci cand am revenit din Sebes la realitatea cotidiana, parca am revenit de pe alta planeta. ma asteptam sa ma transform intr-o creatura lunga si verde...si cu ochiii mari.

am avut o zi minunata in Carturesti pe terasa cu Ancutza, am pierdut numarul limonadelor pe care le-am baut...Ancutza o produs un copil frumos si zambaret, care imi face impresia ca seamana teribil cu Bogdan, desi Anca incerca sa ma convinga ca seamana si cu ea :P...
ceea ce o fost foarte fain, e faptul ca Ancutza e oarecum neschimbata. adica e tot ea, dar cu bebe...Ancutza 2.0 :).

mi-o lipsit putin Bucurestiul. am prins un concert in piata universitatii...era primul dintr-o serie de evenimente culturale planificate de primarie pe perioada verii, pana prin octombrie, cred. asa o senzatie faina am avut, era cald si erau multi oameni si s-au adunat acolo sa asculte muzica si am stat pe iarba... chestiile astea imi cam lipsesc in Luxembourg.

faptul ca voi sta doar temporar aici ma ajuta sa imi pun putin ordine in ganduri, sa vad daca intr-adevar imi doresc sa raman aici...imi lipsesc foarte mult lucruri in Luxembourg, cred ca am nevoie de un oras mare...

si imi lipseste foarte mult familia mea. mi-am dat seama ce dor imi era de ei...Marius o avut o nunta grozava, nu m-am distrat la nici o nunta cum m-am distrat la nunta lui...am dansat pana in zori, am plecat acasa chiar inainte de 7 dimineata, cu 10 minute inaintea mirilor si a nasilor...
i-am zis lui Marius ca mi-o placut, sa mai faca :). evident, tot cu Aura :P. acuma de-abia astept sa se mai marite/insoare toti "copiii" ca sa ii mai vad si eu, cel putin anual :)...

ma doare stomacul cand imi vad bagajele. is satula de bagaje, de mutat, organizat, aranjat si distribuit. si de stresat si de pus intrebarea: " eu diseara unde dorm"?...intrebarea asta m-o bantuit intotdeauna :)...Roxanica stie.

ca planuri de vacanta: Norvegia-road trip si...estul Europei...ma gandesc ca intre ele sa dau o raita cu masina pana la Sebes, sa-mi mai duc din lucruri, ca nu pot fi asa porumbel calator cu enorma cantitate de lucruri pe care le-am strans in 3 ani. majoritatea sunt carti...si pe locul 2, pantofii...in rest, haine. am prea multe lucruri, trebe sa mai dau din ele :)...ideal ar fi sa pot sa calatoresc asa cum am facut-o cand am venit in Luxembourg: cu o singura valiza. problema cea mare e ca am prea multi pantofi. odata ce voi duce cartile la Sebes (si buni le va arunca, deja nu mai incap in nici una dintre cele 2 biblioteci) si imi voi dona pantofii...ar trebui sa fie cat de cat ok. noroc cu kindle. ca nu imi mai ocupa cartile spatiul.

imi plac toate cartile de hartie, si senzatia de a inturna pagina. dar, de fapt, ma intereseaza ideile. si oamenii. si ideile oamenilor :)...

nu am avut suficient timp pentru mine, pentru ca am invatat destul de mult (desi nu-mi place sa recunosc ca am "pierdut" timpul cu asta cand eram printre oameni dragi). vreau saptamana de munca de 35, nu de 85 :)...am nevoie de imi las creierul sa stea...nu sa cugete :)...

si apoi, dupa ce o sa ma satur de stat, am nevoie de timp ca sa ma gandesc ce vreau. m-am saturat sa alerg dupa tot felul de lucruri neimportante. ma tot intreb, in timp ce is la birou la 1 noaptea: "ce sens are??"...

prefer sa fiu cu oamenii dragi la un gratarel cu bere...ca doar cu imi duc loboutinii cu mine in cer (in iad nu vreau sa merg ca am auzit ca e cam prea cald si destul de stresant, iadul cotidian curent imi ajunge cu varf si-ndesat).

bat clopotele. oamenii normali merg la biserica. oamenii anormali merg sa se mute din nou. ca era sa scriu din ou.

No comments: