Monday, January 5, 2009

Rochie de mireasa second hand

:))

In seara asta povesteam cu Adina si atunci cand m-o trimis la culcare am inceput sa ma uit pe site la Agnes Toma pentru o rochie pentru mine. Nu o rochie de mireasa, pentru ca eu voi fi de data asta nasa, dar si eu am nevoie de o rochie misto, de fapt de 2 rochii misto, una pentru nunta din Italia si cealalta pentru nunta din Romania. Sa o iau de la capat. Adina si Emi au organizat fericitul eveniment pentru 2009, deci nu mai e 2008 si incep sa ma obisnuiesc si eu cu ideea si sa particip activ, in calitate de nanasha :), cu freza cu coada de paun sau cu floare:), la acest tip de manifestare:)...

Adevaru-i ca daca stau bine sa ma gandesc, am visat in tot acest timp (de cand am inceput sa visez si pana acuma:) ) la un fat frumos pe cal alb. Acuma is atenta sa nu fie zmeul sau spanul cel peste care dau in final :), dar in general o rochie d mireasa e foarte foarte frumoasa, si cand eram mica eram invidioasa pe Deia ca are o 'papusa mireasa' (o chema Julieta)...

Undeva prin martie/aprilie va incepe vanatoarea pentru cele 2 tinute (cel putin:) ), pentru pantofi si pentru flori...am auzit ca nanasha va avea un tort numai al ei. Despre alte detalii si responsabilitati nu am reusit sa ma informez inca, experienta mea in materie de nunti fiind limitata la nunta lui Carmen. Ca in rest m-am dus de musai, inainte sa am buletin, la nunti in familie...

Pentru prima postare de pe anul asta: lista de chestii de facut pentru 2009, n-ar fi mare lucru...sa imi iau cfa 1 si 2, sa am o vacanta prin america de sud...si cam atata. o lista mult mai scurta decat anul trecut...:).

Vacanta in Romania, scurta si geniala: pisica mea e la fel de grasa, mi-am vazut toata familia, unchi, matusi, veri si mai ales Buni. Am reusit sa ii vad pe Arcadia si pe Tonel, pe Adina si pe Emi (cu marea veste), m-am intalnit pana si cu organizatorul decoratiilor pentru nunta Adinei, m-am intalnit cu Gruia, cu Mihai, cu noua veche prietena a varului meu (cel cu uite nunta nu e nunta)...am vazut-o pe Roxanitza, desi pentru putin timp, am reusit sa pierd trenul, sa citesc o carte faina, sa imi cumpar carti de desen, si alte carti faine si ceai din Carturesti...

Musai sa-mi tai unchiile, ca nu mai pot tasta nimica:).

Ah! era sa uit: explicatia pentru titlu: am dat google search pentru site agnes toma si am vazut tot felul de anunturi amuzante despre rochii de mireasa second hend:

1. toate sunt la jumatate de pret sau mult mai ieftine ca in magazin
2. toate felurile si marimile:)
3. fetele simt nevoia sa-si dea masurile online:)
4. mentiuni de genul 'ca noua', 'purtata o singura data'

Concluzii:
1. daca o sa port rochia de mireasa de mai multe ori, o sa am grija sa fie unicate:)
2. indiferent daca voi purta rochia de mireasa o singura data, o sa fiu oricum prima care o va purta
3. s-ar putea ca toata treaba asta cu nuntile sa nu fie pentru mine, pentru ca nu reusesc sa ma entuziasmez. Adina crede ca trebuie sa fie vorba despre 'fat frumos cel adevarat' altfel, spanu va strica tot si n-am cum sa ma entuziasmez.
4. o rochie faina as purta oricand, si rochiile de la AT care nu-s albe si nu par de mireasa, ci de printesa, sunt chiar geniale:)

O sa raman in turnul meu intr-o rochie albastra, sau rosie :)...si vorba lu Buni, primul lucru despre nasitul meu: 'Trebe sa-ti faci si tu ceva cu parul ala!' :)) Ce m-as face eu fara buni! :)

No comments: