Tuesday, August 11, 2009

cand vin, vin toate gramada :)

...asa si cu postarile mele:)

ma gandeam astazi cand parcam masina...ca o parchez foarte fain...chiar si Crina spunea asta, desi anul trecut pe vremea asta sustinea ca era sa ma bag in sotul ei cu masina, pentru ca nu ramaneam pe banda mea in curba :)...


no, da alta era ideea: ma gandeam ca ma caracterizeaza genul ala de psihologie de 2 bani 'gandire pozitiva'. is extrem de optimista. nu stiu exact ce ar putea sa ma destabilizeze foarte puternic, pentru foarte mult timp. intotdeauna imi gasesc un pai de care sa ma agat si care sa ma salveze, pana la urmatorul val, cand imi gasesc alt pai...si tot asa. am o capacitate de regenerare extraordinara...ma si mir cum de iesit asa...sigur ca am momente si momente...sus si jos, si, vorba lu' Eliade, idolul meu, izbit de coltzuri...dar in general, si pe termen lung, si in majoritatea vietzii am fost pe partea cu plus...mi se intampla ceva rau, imi ia ceva vreme sa-mi revin, apoi am alte 10-20 de planuri ca sa fac alte si alte lucruri...niciodata nu ma opresc...


ce e mai amuzant e ca uneori ma opresc sa ma intreb care e sensul, dar imi trece repede :)...acuma, serios, sigur ca in fundal se joaca toata comedia vietii mele :), dar asta e o alta poveste, pentru o alta dup'amiaza la birou :)...

No comments: