Thursday, August 13, 2009

follow up la comentariile despre ciocolata

imi place la nebunie sa fac experimente, mai ales pe altii :)...


asa ca ieri seara am incercat pe Cris* urmatoarea chestie:
1. i-am dat o bucatzica foarte mica de lindt cu 99% cacao
2. am lasat-o sa o 'savureze'...i-am urmarit mutra, ce mai, m-am distrat
3. i-am dat o bucatzica umpic mai mare de lindt 85% cacao
4. ca si la # de sus:)...m-am distrat de reactia ei
5. am notat comentariul decent din tot experimentul de mai sus:) : lindt 85% pare dulce in comparatie cu 99% (logic :) )
6. i-am dat lindt 70% cacao cu chilli...i se parea excelenta :)
7. concluzie: daca i-as fi dat din prima lindt 70% cacao nu i-ar fi placut, mai ales ca era cu chilli

8. ce mult conteaza analizele comparative :)

9. lui Cris nu-i mai trebuia ciocolata dupa cele 3 bucatzele :)




* dupa ce o incercasem in prealabil pe mine, totusi :)

No comments: