Tuesday, August 11, 2009

o mica mostra

...din lucrurile care se intampla in capul meu in cam 10 minute:

discutie cu Crina azi la pranz despre potentiale destinatii in Elvetia-gandit la Jungfraujoch-gandit la Andra si la faptul ca i-ar placea la fabrica de ciocolata-nu pot sa-mi amintesc numele fabricii/marcii de ciocolata- tastatura mea e swiss french-dat google search pt swiss chocolate si negasit nimic-negasit numele fabricii dar gasit un site despre ciocolata-citit tot felul de acolo- citit ca orice ciocolata este o otrava naturala pentru caini-amintit de Giuseppa-nu-mi amintesc daca i-am dat vreodata ciocolata- mi-am amintit ca era sa moara odata, si o beut numa lapte-m-am gandit ca vreau un caine-dar pisicile imi plac mai mult-oricum proprietara mea are stipulat in contract sa nu avem animale- nedrept-trebe sa-mi iau casa- mi-i dor de miti- gandit la Cristina care mi-o spus ca Miti o sa moara pentru ca e batran- devenit trista- vrut sa-mi iau caine, dar si pisica- nu pot sa mi iau pisica pentru ca Miti ii pisica mea- totusi as vrea un caine- dar ce sa fac cu el- daca in 6 luni nu voi mai fi in orasul asta?- nevoia sa ma stabilesc totusi undeva-dar unde?

nu stiu daca as fi in stare sa fiu responsabila de un caine- are nevoie de prea multa afectiune, de-asta imi plac pisicile mai mult, nu au nevoie de atata atentie si grija si te lasa in general in pace cand nu le e foame...

No comments: