Friday, August 14, 2009

dezastru

trebe sa anunt oficial ca tot procesul pentru alegerea cartilor pentru vacanta este un dezastru.
azi dimineata am dat click pentru prima data pe 'kindle' (google search it :) ) si m-am decis ca il vreau, desi este prea scump si potential inutil. vezi produsele care creeaza nevoi :)...toata ziua m-am certat la birou cu Paula despre necesitatea/inutilitatea produsului...

si in seara asta, dupa ce am facut vreo 45% din gabajul pt vacanta, mi-am dat seama ca este foarte util. lista lunga avea, cred, vreo 20 de carti. dar daca am chef sa citesc ceva de istorie? 2 carti, despre lucruri total diferite, henri 2-primita cu autograf:) si ceva de djuvara (dupa o ezitare am scos-o din lista lunga pe a 3a, tot de djuvara). dar daca am chef de ceva cu totul nou, ce nu mi-as cumpara initial? inclus o carte de la Cris, the tipping point...dar inclus de asemenea jack kerouac on the rode, editia cu mai multa critica decat cartea in sine :)....cartea asta are o poveste amuzanta...mi-o cumpar in continuu si o dau in continuu cadou inainte sa apuc sa o deschid...mi-am spus ca o vacanta de o saptamana este timpul perfect sa o si deschid...apoi, daca am chef de ceva care nu ma dezamageste niciodata??? luat niste piese de oscar wilde cu mine, care or sa mi insenineze ziua in mod cert....apoi, daca simt nevoia sa nu pierd timpul si vreau sa citesc ceva 'educativ'?? luat 2 carti despre care am citit pe bloomberg, cred...sau despre una am citit pe bbg si pe cealalta am gasit-o singura??? am pus si 'the sages' si 'the myth of the rational market' in bagaj...apoi o carte pe care imi doresc de mult mult mult timp sa apuc sa o citesc, nu pot sa nu o iau...staring of the sun:overcoming the terror of death de irvin yalom...am mai citit 'existential psychoterapy' (in cea mai mare parte pe avion sau in aeroporturi:) si mi-o placut foarte mult asa ca m-am gandit sa o incerc si pe asta...). dar mai este o carte, din care am citit cam 25%, cartea care o devenit cartea de avion/aeroport dupa 'existential psychoterapy':'grimoires, a history of magic books'....ca sa ajung la lista lunga, am scos din teancul initial oscar wilde ' happy prince and other stories', biografia lui mozart, inca o carte de djuvara si toate cartile de desen...ca daca iau cartile de desen o sa am chef sa iau cu mine si creioane, acuarele, etc etc...si nu mai este loc :)

dupa asta, am pus 'planul de invatat' in valiza...si pentru ca totusi voi fi in vacanta, am luat doar FRM kaplan books 1 si 2...si ma gandesc sa iau vreo 10-15 'readinguri' printate :), exceptie basel accord related stuff :)...


din motivul asta, pentru ca am pe lista lunga deja 9 carti, trebe sa fac o lista scurta maine, si presimt ca ma asteapta o zi foarte grea din cauza asta...tot timpul intrebarile: dar daca am chef? sau daca nu am chef? dar poate as fi vrut? dar cum o sa pot sa ma gandesc de-acum ce o sa am chef sa fac?? etc...

si problema n-ar fi cartile...sau hainele, pentru ca n-am avut niciodata o problema cu hainele, sau cu lipsa lor :) (exceptie ultima excursie la londra si pantofii mei geniali :) )...
problema e ca am exact 6 (!!!!) creme antisoare, nici mai mult nici mai putin, din cauza obsesiei cu soarele...


deci, trebe sa-mi iau kindle? sau era, 'bai, voi vreti sa-mi furati bicicleta?' :)

No comments: