Thursday, August 6, 2009

Despre cum iubim

E cel mai usor sa iubesti de la distanta…


O intamplare de azi dimineata ma face sa ma gandesc la asta…si la multe alte lucruri care s-au intamplat in unltimul timp.


Dar intai intamplarea : azi dimineata nu m-am putut trezi la 8.05 cand o sunat ceasul, asa ca am amanat pe 8.20 (pentru ca ma culcasem pe la 2 ) …la 8.12, Buni, in capul scarii, in pijamale, fara aparat (adica nu aude nimica din ce spun eu), incepe sa zbiere (ca in vremurile bune :) ) la mine sa ma trezesc…asta e chiar realitate, nu e deloc cosmar…eu incerc sa vorbesc cu ea, dar normal ca nu auzea nimica, singura metoda era sa ma trezesc de tot (cu 8 minute inainte de ora pe care mi-o programasem) si sa merg sa ii pun aparatul in ureche ca sa pot vorbi cu ea…



M-am trezit cu o dispozitie foarte proasta, m-am imbracat rapid, ca sa pot pleca la birou, m-am dus jos la ea, i-am pus aparatul in ureche…si am intrebat-o cum crede ca ma trezesc in celelalte mia bine de 3 sute de dimineti pe an cand nu ii ea langa mine…am fost foarte rea, si s-o suparat…si ca de fiecare data imi spune trista ca nu ma mai trezeste si eu stiu ca tine minte exact pana data viitoare cand ma trezeste…

Mi-i foarte draga Buni…o venit cu avionul cu fetele (care acuma is in Paris pt 3 zile) , dar dupa 2 saptamani stiu ca incep sa o iau razna…cred ca 2 saptamani e timpul maxim in care ne suportam reciproc una pe alta…si eu is rea (ca am cu cine semana) si ma enervez daca lucrurile nu se intampla cum vreau eu) si oamenii foarte apropiati stiu ca in cele 1-5% din timp cand fac urat am potentialul sa fac foarte urat…

Exista o stratagema pe care eu o implementez si care se numeste ‘Buni management’. Toti verii mei stiu ce si cum…avem atatea si atatea povesti unde numai o astfel de abordare merge…in principiu e vorba de ‘zic cum zice Buni si fac cum cred eu’ :)…chestie care ii amuza pe toti teribil…pentru ca si daca am opinii contradictorii cu ale lui Buni, in general nu o contrazic, nu intru in conflict, nu imi exprim opiniile…exact stilul de evitare a conflictului care genereaza conflicte majore de la trezit dimineata prea devreme cand nu e cazul…adica rezultatul discordantei asteia este ca genereaza un conflict din nimic (picatura proverbiala :) )…

De unde concluzia ca e foarte simplu sa iubesti de la distanta…asa porti cu tine numai dorul si melancolia dupa momentele trecute si uitam foarte usor neplacerile cotidiene legate de obiectul dorului…asta ii problema cu timpul in general, pentru ca nu exista conflict in amintire…O sa uit foarte usor de dimineata asta, dar sambata cand o duc pe Buni la aeroport o sa fiu trista, si la fel si ea, iar de duminica o sa ne fie iarasi (amandurora) dor ….

No comments: