Sunday, September 7, 2008

Chaos is fair

Sa notez sa nu uit. Plus ca asta e si dovada ca am revenit din vacanta.
Dupa ce m-am chinuit sa citesc manualul de utilizare al calculatorului financiar pe care mi l-am cumparat recent in vederea CFA, mi-am zis ca ar fi bine sa ma premiez cu un film, asa ca am scos-o pe Cris la Dark Knight (nu neaparat pe lista mea de filme de vazut, dar in mod cert singurul asupra caruia am fi putut cadea de acord, eu votand cu Chronicles of Narnia si Kung Fu Panda iar ea cu niste filme ale caror titluri nu mi le amintesc. Explicabil).

Acuma, nu stiu daca din cauza ca e mort, prea tarziu din el am scos-o (sabia!) sau pentru ca sunt intr-o stare receptiva, personajul meu preferat, Joker, unul dintre ultimele personaje interpretate de Heath Ledger (ultimul?). Pe Heath nu prea mi-l amintesc prin filme, nu-mi vine nimic in minte, in afara de ala cu banditi (foarte, foarte vag).

Dar personajul (poate si din cauza actorului) mi s-a parut genial. In rest filmul, neimpresionant, desi parca am inregistrat un moment in care am tresarit.

Am iesit de acolo cu ideea ca totul e nonsens, deci lectia asumata de scenariu la final n-are nici o legatura cu impactul pe care Joker si lumea lui interioara il are asuprea mea in momentu' asta.
Chaos is fair.

LATER EDIT:
I found this while reading about Heath Ledger. I did see movies with him, quite a lot of them, I remember more and more while I browse through imdb.
Dark Knight role of Joker is the one I consider the best, though.

Also found this quote:
'[On playing "The Joker" in The Dark Knight (2008)] The Joker, so far, is definitely the most fun I've had with any character. He's just out of control -- no empathy, he's a sociopath, uh, a psychotic, mass-murdering clown. And, uh, I'm just thoroughly, thoroughly enjoying it. It's just exceeded any expectations I had of what the experience would be like.'

No comments: