Monday, September 22, 2008

O senzatie

Scriam ‚expected loss given default’ cand mi-am dat seama ca nu are nici un sens. Mi-a trecut o imagine prin fata ochilor: undeva intr-un satuc de pe malul lacului Constanz, in apropiere de St. Gallen este o casa de batrani. Si am imaginea lor in minte, intr-o noapte de august, in jurul orei 22.00. Mangaiasem o pisica si mergeam pe strada negandindu-ma la nimic. Si am vazut luminile aprinse si niste oameni la o masa, si mi-am dat seama ca erau ingrijitorii, si toata realitatea din jur s-a destramat brusc. Apoi am vazut alta pisica si m-am jucat cu ea si am uitat imaginile si senzatia.
Si azi am avut exact aceeasi senzatie ca si atunci, de nonsens, si nu mai este nici o pisica aici.

2 comments:

marcel said...

asta e o senzatie de "deja-vu" fara obiectul declansator ...

Anonymous said...

matzele sunt buba. they`ve always been.dlb