Friday, April 18, 2008

Cotidiene

Azi nu ma incearca nici un sentiment deosebit. Nu am nici o revelatie. Nici un eveniment fiziologic deosebit. Cafiaua e banala, buna, dar...constanta. Ma uit pe geam la un sens giratoriu. Nu am nimic de spus despre mine, despre intamplarile din viata mea sau despre ideile mele, pentru ca in momentul asta nu am nici intamplari, nici idei. Am citit presa ca pe un drog luat pentru acceptarea trecerii timpului. Nu fac nimic la birou. Nu vreau, ca as avea ce. Nu sunt deprimata. De fapt, nu ma gandesc la nimic, pentru ca mi se pare un efort prea mare sa ma gandesc la ceva anume. Daca as putea, m-as pune in fata televizorului in pat si as lasa toate prostiile sa-mi curga in creier. As mai atipi din cand in cand. Din pacate, sunt la birou, si nici televizor nu am. Asa ca las paginile web sa mi se scurga in creier, si din cand in cand incerc sa mi perfectez dormitul cu ochii deschisi pe scaunul de birou. Ma simt asa de bine fara nici un scop, in deriva. Fara sa comunic, sau sa gandesc. Minunat. As manca la pranz o galeata de inghetata...dar o sa ma multumesc cu mancare normala. In zilele din urma am descoperit ca m-am re-indragostit de somn. As dormi tot timpul.

Cred ca azi imi cumpar bilet de avion pentru acasa, in iunie. Asta sa fie singura idee/rezolutie/intamplare de azi.

PS: am citit ca s-a inchis LaCafenescu. M-am intristat: http://www.lacafenescu33.blogspot.com

No comments: