Monday, April 28, 2008

Home, sick.

Se pare ca gripa de care vorbeam a lovit fara mila, in zilele mele libere, evident, ca orice boala pe care o am.

Astazi m-am tarat la birou si astept sa vina managera (ca sa ma scuteasca de intalnirea cu partneru din dimineata asta) si timpul sa merg la doctor (am programare la 10, la un doctor care are cabinet chiar langa birou). Poate mai sunt in stare sa raman jumatate de zi in picioare, dupa care o iau de la capat...Asa ca mai bine incerc sa-mi iau liber ca sa pot sta in pat. Nu-mi place deloc sa fiu bolnava. Pentru ca in cazurile astea nu pot citi, nu ma pot uita nici la televizor, pur si simplu zac in pat si mi se pare ca pierd o gramada de timp...si ma simt vinovata.

Ma duc sa-mi fac un ceai din'ala oribil de la birou. Bleah. Acasa am gasit niste ceai de la buni (menta, soc si tei). Erau asa frumoase florile de tei dupa ce le-am pus in apa, se facusera din nou mari si mirositoare...:).

Am nevoie sa stau in pat mult mult mult.

No comments: