Wednesday, April 2, 2008

Una, alta

De cand n-am mai avut timp sa dau cu nasu' pe-aici, s-au intamplat mai multe:

Am descoperit niste 'comori' in blogosfera. Sunt niste link-uri in dreapta, dar pe multe nu am reusit sa le atasez, nu in ultimul rand pentru ca nu sunt convinsa ca vreau sa le citesc in continuare:).

Adica n-as face legatura cu 'casa virtuala' a cuiva cu ale carui/carei valori sa nu ma identific macar partial:).

Asa ca o sa mai studiez problema, si daca simt ca merita sa va indrept atentia in directia lor, o voi face...

De la serviciu: intamplari fericite. Unul dintre manageri mi-a incredintat dezlegarea unei enigme despre care spunea ca nu a reusit sa o patrunda:)...M-am simtit flatata, dar si sub presiune. Asa ca am citit am citit am citit, din diverse surse (de pe internet, evident). La finalul celor 2 zile, pentru fiecare ipoteza pe care am emis-o, am inca 10 intrebari, in total sa tot fie cel putin 50 :)). Asta ca sa se vada ca nu las 'nici o piatra ne'ntoarsa', cum spun englezii (ca asta am impresia ca nu-i proverb romanesc).

Off topic: mi-am remarcat de curand o tendinta:)), sa pun 'disclaimer'. Ce sa fac eu daca m-am format ca profesionist printre auditori:)), astia pun disclaimer cum respira. Incerc sa ma disociez de eul profesional, dar s-ar putea ca lucrul asta sa ramana un deziderat. Nota pentru mine: trebe sa renunt si la limbajul de lemn:). Boon.

Si da-i si lupta si da-i si lupta. In cele 2 zile, am trecut oarecum prin mare parte din manualul de Advance Financial Management, fara sa vreau. Si ce-i fain e ca am facut-o intr-un ritm alert, am reusit sa aplic si conceptele, am vazut si tot felul de comentarii interesante despre aplicabilitatea si limitele teoriilor in discutie. Nu-i rau pentru doua zile fara ore suplimentare:). Drept pentru care profit de ocazie sa ma autofelicit:)...

No comments: