Wednesday, April 9, 2008

Ziua in care imi dau seama ce mult am:)

Pentru ca este ziua mea, incepand de azi noapte, toti prietenii ma suna, imi trimit mesaje...ma asteapta in sufragerie cu 26 de lumanari si ciocolata si vin...:). Eu ma simt in general bine cu mine si cu ce mi se-ntampla, da' de obicei pe 9 aprilie in fiecare an imi dau seama cat sunt de norocoasa ca ii am pe toti oamenii astia in viata mea. Oameni cu care poate nu vorbesc in fiecare zi, dar care in mod cert sunt acolo cand am nevoie de ei, oricum, si la bune si la rele. Oameni cu suflet mare, generosi, frumosi...

Mostre din ce am primit azi:
'Daca vii la Cluj, iti fac eu un tort cu carnati afumati, slanina si ceapa verde, cu crema de ridichi :) Ce zici?' - generozitate
'La multi ani merishoru mic mic!'
'da, apropo, azi e ziua ta, ce faci de ziua ta? ia sa te sun sa verific:)'
'La multi ani' (asta era de verificare de la varutz sa vada daca mai am numaru' de Romania:), la fel de sec si de la Deiutza :) ) - sufletu
Buni vroia sa ma sune devreme da ii era teama ca ma trezeste si apoi o uitat:))... -cel mai frumos
'Sa scriu un mesaj ca la carte: CU OCAZIA ZILEI DE NASTERE, ITI UREZ PE ACEASTA CALE UN CALDUROS LA MULTI ANI!:P Te-am pupat, babo!:D'

Am o viatza faina si is al naibii de norocoasa. Numa' am vrut sa impartasesc asta cu toata planeta:))...

Stiu ca nu pot sa beau un pahar de vin cu toti cei care mi-au spus azi la multi ani, da adevaru-i ca mi-as dori foarte mult. Pentru ca indiferent ca-s in la doi pasi sau in celalalt capat al globului...mi-s la fel de dragi ca-ntotdeauna.
Imi lipsesc numa puisorii de gaina pe care mi i-o facut cadou Buni anu' trecut de ziua mea (era fix de Pasti): mici si pufosi si faceau cirip cirip...:)

No comments: