Sunday, March 30, 2008

Despre lucrurile cu adevarat importante 1

Am noroc de prieteni faini. Si tot incearca ei sa-mi spuna ca ce fac eu este un 'fumat virtual' (ieri), un inlocuitor temporar nesatisfacator al lucrurilor pe care le vreau.

Adevaru-i ca nu-mi dau seama care sunt lucrurile cu adevarat importante pentru mine acum ('nu stii ce vrei'), si mai ales nu simt ca am energia sa infrunt astfel de intrebari. Asa ca prefer sa-mi ocup mintea cu tot felul de preocupari paralele lucrurilor cu adevarat importante. De unde si decizii de felul: anul asta vreau sa termin ACCA, hai sa incep si CFA la iarna. De bine de rau, aceste decizii ma tin ocupata si obosita mare parte din timp. Timp care trece, lucru pe care il discutam intr-un post precedent. Deci sunt un strut veritabil. Aspectul pozitiv al problemei este ca, momentan, nu ma tulbura cu-adevarat tot felul de dileme existentiale. Aspectul negativ este ca, in cele din urma, toate aceste probleme pe care le pun in paranteza ma vor prinde din urma. Sunt constienta ca pur si simplu unele lucruri nu pot fi decat amanate. Dar intotdeauna am gandit ca e mai bine sa ma confrunt cu problemele (sau falsele probleme) mai degraba mai tarziu decat mai devreme pentru ca, poate, in viitor voi fi mai bine 'echipata' sa le gestionez.

Tot acest intro vrea sa spuna ca m-am plictisit de invatat, ca merge foarte incet si ca o fac tocmai pentru ca mi-am auto-impus un ritm dracesc, greu de sustinut si in care sunt nevoita sa investesc toate resursele de energie si de timp. Cu mici exceptii, de exemplu timpul in care scriu pe blog, sau timpul in care prietenii mei dragi si de departe incearca sa ma aduca la o normalitate discutabila, reusesc sa ma 'imbat cu apa rece', cum s-ar spune.

Printre altele, m-am uitat aseara la acest clip:
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=111129&title=loud-and-clear
la care am ras in continuu.

Si mi-am dat seama ca uneori aduc foarte mult cu cineva care se povesteste pe sine, dar nu in felul 'bun' al lui Julien Green Placerea de a te povesti tie insuti ci in felul 'nociv', à la Bush junior:).

No comments: